3 Kasım 2013 Pazar

figüran

figürandım sevdiğim insanların hayatında,
beklenmedik rollerde çıkardım karşılarına,
onlar beni seçemezdi.
herhangi biriydim seçilemezdim.
Ama ben seçerdim o hayatları,
isterdim hayatlarında var olmak
uzun süre olmasa da.

Zaten sevmezdim,
uzun süre aynı sahnede aynı rolde 
aynı dertlerle uğraşmak.
Aynıydı hepsinin hayatı,
farklılaşmak isteseler de
hep bir aĞızdan farklılaşmak aynılaştırmıştı onları.
Ve ben yaşamak için mecburdum, bir role bürünmeye.
Belki de daha az oynamak için figürandım.


İzleyenlerin de beklemediği anlarda kılıklarda...
misafir bir oyuncu...İçimde çokça zamanlardan sonra anlatma isteği de yoktu.Hangi hayatlarda,hangi rollerde var olduğumu.Başrollerini de çalmadım kimsenin zaten gözüm de yoktu.Tek derdim kısa zamanda kaybolup az kalmaktı, hafızalarda. Yada unutulmak, O hafızalarda.
Hayatlarında, aşklarında... Hepsinde az oynayıp çok tanımak isterdim.Hepsi aynı olsa da
onlar kendi hayatlarında baş rolü oynardı ben figürandım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder