6 Kasım 2013 Çarşamba

beşiktaş

İş çıkışı Moda da bir barda oturduk.Korkuyordu şehrin kalabalığından,kalabalık içindeki ergen yalnızlığından canı sıkılıyordu.İfade etmesini geçtim öyle bir yere atmıştı ki bu düşünceyi beyninde.

Sanki hiç düşünmemiş gibi, hani çok arayıp bulamadığın çorap teki gibi.Aramaktan sıkılır da aramaya devam etse bir o kadar daha sıkılırdı ve alacağı cevabı adı gibi bilmesine rağmen annesine sorar.O da omalum cevabı verirdi: 'En son nerede çıkardıysan oradadır.'

-'Yıllardır tanıdığım insanlar gayet cesurca yanlış yapıyorlar ve ben onları silemiyorum' dedi.'Genlerim müsait değil galiba annem babam da böyle, biz sindirmeye müsait yaratılmışız' dedi.

-'Bizimkiler de öyle' dedim

-'Peki sen nasıl becerdin'

-'6 yaşında Beşiktaşlı oldum.Kendiliğinden çözüldü'

Karşıda adalar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder