21 Aralık 2013 Cumartesi

Seni hikayemin sokaklarında gezdirdim

Artık herşey daha güç olcak biliyorum dedim.Nasıl yani altı üstü tatile geldik büyütüyorsun yine.

Herkesin aşktan aldığı yara izinin nedeni farklı.Ben senle farklı caddelere adım attıkça sen hafızamın kapılarına mancınıkla ,topla, tüfekle, ağır sanayi silahlarıyla saldırıyorsun.Nihai uzakları yaşayacak hikayemizin uzatma dakikalarında ne kadar farklı il ilçe bucak gezersek o uzaklar bana düşman olcak.Sensiz geçemicem o sokaklardan sanki hesap soruluyor gibi çenemi kazağın altına sıkıştırıp , sadece kaldırım taşlarını gören bakış açısı ve senle o sokaktan geçemiyor olmanın yürek acısıyla uzaklaşcam.O gün bu duygular darma dağındı. Sağdan soldan toplayamadım en son nerde çıkardıysam oraya da baktım bulamadım.

Uzaklara verilen 2 günlük arada şehrime geldi.Karayip korsanlarında yıllar boyunca bir gün laneti kırıp yarine kavuşan Orlando gibi hissettim kendimi.
24 saati ne yapsamda doya doya yaşasam tedirginliğinde elinden tutup büyük adaya giden ilk vapura atladım.Gezebildiğimiz kadar gezdik.Her sokakta bir şeyler konuşup hafızaya yüklendik yine.

Geçti o gün.Kışın ortasında sokaklarda geçebilecek en güzel gündü.Dönerken vapurda sigaraları yakıp çayları dipledik. Kendime çekip sımsıkı sarıldım.Kulağına eğilip : kale düştü teslim oluyorum dedim.
Seni hikayemin sokaklarında gezdirdim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder